BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, February 11, 2012

 WILL BECOME A MAMA ..

rasa seronok bila tengok video ni..tetibe rase perasaan naluri seorang ibu..and tu yg aku rasakn sekarang..akan menjadi seorang ibu dalam beberapa bulan lagi..pertama kali merasakn pergerakan bayi,aku rasa takut sangat2..hmm maybe aku x penah rasakan sebelum ni..and ble da selalu sangat aku rasaknnya aku percaya baby aku da mula bergerak...x tahu mcm mane nk explain rasa tu..rasa geli,sakit pon ade..hee ;P
bila aku usap perut aku,bercakap dgn baby and baby bg respon rs tenang sgt2..terasa macam baby paham apa yg aku cakap dgn dia..and ofkos laa time preggy ni ttbe nk touching,kecik aty,tension,stress..tapi tu sume aku xnk pke sgt sebab aku perlu jaga kesihatan aku dengan baik just for the baby..skarang pon aku da start makan ubat yg doktor bagi walaupon aku ni sgt2 la x suke menelan ubat2 ni..but aku terpaksa gak telan hanya untuk ank yg aku kandung kn ni...susu ? hmmm ... aku x minum pon lagi..sebab aku x tahu susu ape yang baik untuk baby aku ni sebab aku x makan daging,sayur and x minum pon air masak ni...minggu depan baru aku g checkup and nak tanya doktor...aku pon g klinik lambat sebab 2 baru sekarang aku start makan ubat bagai..tapi sepanjang aku preggy perkara yang aku suka bile hubby aku usap perut aku...hmm rasa seronok sgt2..mungkin dia pon hepy and x sabar nak tunggu kelahiran baby ni walaupon dia x penah nk ckp..tapi 2 sume da cukup buat aku terharu..perkara paling aku takut ialah bila aku teringat saat2 nak melahirkan baby nanti..aku takut sgt2 and aku takut aku x kuat..semoga semua nya dipermudahkan bila tiba saat kelahiran nanti..AMIN ~~~
bercerita pasal pernikahan aku ..x payah laa sume nak tanya bila aku nikah ? kenapa aku x jemput ? sory dun be touching2 oke !! 2 sume x penting..yang penting aku da selamat pon bernikah dengan lelaki pilihan aku tu..and gambar2 nikah 2 nanti-nanti jela yee aku uplod..agak malas sebenarnya nk uplod..huhu :P
sebenarnya 2 bulan lepas aku tunang aku terus nikah..nak wat cmne kan da gatal sgt nk kawen .. kakakakaka
no laa actually pihak lelaki yang nak nikah cepat..nikah gantung kate nyer..and majlis nyer nanti lepas aku bersalin nanti..maybe bulan 12 kot majlis nya..ada orang kata aku bunting pelamin..yeke ? entah aku pon xtaw laa..yang penting aku cepat lekat..bak kata orang benih subur .. hahaha ...harap2 hidup aku lebih bahagia lepas ni disamping suami yg tercinta dan baby yang bakal lahir nanti....AMIN ~~~ ^_^*

0 comments: