BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, February 22, 2012

PRECIOUS MOMENTS .. ^_^

hmm..pengalaman paling berharga dalam hidup apabila kita berkenalan dengan seseorang,mnjadi sebahagian dari hidup nya dan melengkapi antara satu sama laen ..dan sekarang baru aku melalui semua ni..betapa ianya satu pengalamn yang terindah sepanjang 22 tahun aku hidup ni..melalui hidup bersama-sama dengan yang tersayang ,dikurniakan zuriat2 yang comel2 dan jodoh berkekalan sehingga nafas yang terakhir..AMIN~~
Dan sekarang aku melalui satu frasa dlam hidup aku iaitu mengandung!yaa aku mengandung..my first baby..ni yang aku tunggu2 selama ni..dengan kehadiran anak ni akan melengkapi lagi kehidupan kami berdua..aku bersyukur sangat2 padamu ya ALLAH kerana dapat merasai pengalaman berharga ni..aku bersyukur kerana aku tergolong dalam golongan insan2 yang bertuah kerana diberi pilihan untuk menjadi seorang ibu..
IBU....teringin sekali aku dengar seorang anak kecil panggil aku dengan gelaran tu..detik demi detik aku kira and x sabar rasanya nak tunggu baby aku ni lahir...
MENGANDUNG....x sangka aku bila mengandung ni begitu besar dugaannya..banyak dah yang aku rasa..pening,loya,x lalu makan,ngidam....fuhh azab nya..tapi demi seorang anak ibu sanggup melakukan apa pon...saat pertama kali merasa tendangan baby aku rasa pelik sangat2..betul ke ni baby kicking or perut aku yang masuk angin??haha...tapi bila ianya asyik berulang je baru aku tahu yang baby aku bergerak aktif dalam perut..x dapat nak digambarkan macam mana perasaan tu..terharu,gembira,sebak pon yee...x sangka dalam diri aku ada satu nyawa yang bernyawa....
BABY....baby bila baby ibu nak keluar ni..ibu rindu sangat2 kat baby ibu ni..hari2 ibu dok bercakap dengan baby ibu...x sabar nak tengok muka baby ibu ni..dengar suara baby,nanges baby,ketawa baby...rindu sangat2 ni...and know what??my baby is boy..haha..patut pon anak ibu ni aktif semacam je dalam perut ni..ntah apa agak nya anak ibu ni buat kn..tiap2 pagi mesti bergerak nak kejutkn ibu laa tu suruh bangun yee sayang..lapar yee..cian iyee... hehe..
MY LIL PRINCE...aku suka sangat2 bila anak aku bergerak2 dalam perut ni..bila terasa dia bergerak2 hati ni rasa aman je.. semua masalah hilang..baby ouh baby..sayang gerak aktif sangat sayang..geli perut dibuatnya..sampai senget2 perut ibu sayang buat yee..hehe...kekadang tu rasa kelakar pon ade..bila baby gerak2 then letak tangan kat perut,kat situ je baby gerak2..macam taw2 je tangan ibu dia..kekadang tu bila pelik jugak..bila aku panggil baby suruh gerak,dia gerak..tapi bila mr.husband letak tangan terus diam dia....huhu noty taw anak ibu ni...suka sangat2 bila bercakap dengan baby...bila usap perut ni bercakap dengan baby then baby bergerak seolah2 dia paham apa yang aku cakap dengan dia..seolah2 dia paham perasaan aku ni...bila bosan selalu aku main dengan baby..tekan perut dengan jari then nanti baby bagi respon kat tempat yang sama...haha berombak2 perut dibuatnya...
bila lah nak kendong baby ni..lama rasanya nak tunggu lagi 4 bulan setengah..da x sabar ni....hihihi....
selalu terbayang saat2 kelahiran nanti..betapa gembira nya aku tunggu saat2 tu..x tergambar rasanya perasaan gembira tu..
ya ALLAH engkau lndungilah aku dan anak yang ku kandungkan ini ya ALLAH..engkau jauhkanlah dari segala kejahatan dari hidupnya..engkau sihatkanlah anak ku ini ya ALLAH...permudahkanlah segala urusan kelahiran anakku ini anti ya ALLAH...AMIN YARABBALALAMIN ~~~ ^-^

0 comments: