BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, January 28, 2012

AKU AKAN BERKAHWIN ???

hmm kemungkinan 2-3 bulan lg aku akn berkahwin ..woooottt ???!! menjadi isteri kepada seorang lelaki ..menjadi menantu kepada sebuah keluarga ..dan x akan menjadi tanggungjawab mak abah aku lagi .. terlalu cepat rasanya sedangkan tempoh ikat tunang selama setahun iaitu hujung tahun 2012 ni .. ada sebab kenapa aku kena berkahwin dalam masa 2-3 bulan ni .. sesungguhnya ni lah jalan yang terbaik untuk kami berdua ..demi keluarga masing2 demi kami sendiri .. dah bersedia ke aku nak menjadi seorang isteri dan seorang ibu ??? ibu... itu yang aku impikan selama ini ..keinginan itu terlalu besar dalam hati aku ..mungkin naluri seorang ibu dah terserlah dalam diri aku ni ..hmm ...
andai ini yang tertulis untuk hidup aku,aku akan teruskan..aku redha andai DIA tentukan begini haluan hidup aku..aku harus berani hadapi hidup ini dan teruskan perjalanan hidup aku dengan sabar dan tabah..dan persetankan mereka2 yang tak berhenti mengumpat aku serupa hanjeng menyalak ! dan aku tahu TUHAN masih sayangkan aku sebab tu DIA tunjukkan aku jalan ni dan DIA telah menganugerahkan aku permata yang paling berharga dalam hidup aku tak lama lagi ..WAHIDDINNUR BIN ISMAIL adalah raja dalam hati aku ..MUHD RAYYAN RAYKAL BIN WAHIDDINNUR adalah putera hatiku ..

0 comments: